افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه‌ای در اندیمشک  

نخستین دفتر کانون بسیج رسانه اندیمشک با حضور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: اگر می‌خواهیم در بحث رسانه خوب عمل کنیم باید ابزار دشمن شناسی را ببینیم و بدانیم هدف دشمن چیست و ماباید بر این اساس برنامه ریزی کنیم و خودمان را تجهیز و به لحاظ نیرو انسانی تجهیز کنیم.

او افزود: ظرفیت‌هایی خوبی در سطح اندیمشک وجود دارد و باید در سطح خودباوری خبرنگاران در بحث مطالبه‌گری نه مطالبه‌گری خاص بلکه مطالبه‌گری با راهکار و راهگشایی امور و با سر دادن شعار سال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با راهنمایی‌های بسیج رسانه استان گام خوبی را در جهت راه‌اندازی این نهاد مقدس برداریم.

سروان پاسدار سجاد بهمئی، مسئول بسیج رسانه سپاه ولیعصر (عج) نیز بیان داشت: حوزه رسانه یکی از حوزه‌های مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و امروز خواه ناخواه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و فضای رسانه صرفا فضای مطبوعات نیست.

او تصریح کرد: ما در بحث رسانه مشاهده کردیم که رسانه می‌تواند رسانه انقلابی باشد، رسانه جریان ساز باشد، در حادثه غم‌انگیز شهادت سردار سلیمانی رسانه به رسانه مقاومت تبدیل شد و در انتخابات سال گذشته نقش رسانه به رسانه بصیرتی تبدیل شد، و همچنین شیوع ویروس کرونا رسانه به رسانه سلامت تبدیل شد و این چرخه بسیار درست است.

مسئول بسیج رسانه سپاه ولیعصر (عج) عنوان کرد: رسانه‌ی ما توانسته جایگاه خودش را پیدا کند و در مقابل شایعات و دوگانگی‌هایی که رسانه‌ها بیگانه ایجاد می‌کردند و از ناتوانی کادر درمان می‌گفتند رسانه‌های ما زحمات و تلاش‌های بی‌پایان کادر درمان ما را نشان داده و امروز وضعیت غرب نشان داد آن‌هایی که دم از کمبود می‌زدند، خودشان کمبود‌هایی داشته؛ در رزمایش کمک مومنانه دیدیم که رسانه ما به یک رسانه‌ی خیر و همدل تبدیل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار